چیزی در مورد زردچوبه و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

چیزی در مورد زردچوبه و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

 

چیزی در مورد زردچوبه و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

به عنوان یک ادویه زرد نارنجی به طور گسترده ای در هند استفاده می شود، که آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به خوردن زردچوبه امکان پذیر است؟ اطلاعات زیر را در مورد زردچوبه و بیماری مزمن کلیه است انتظار می رود به تواند مفید باشد.

باید بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی خوردن زردچوبه؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که زردچوبه دارای هر گونه اثرات منفی بر روی کلیه ها وجود دارد. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی باید به محدود کردن مصرف فسفر و پتاسیم چرا که کلیه خود را به دیگر به طور موثر از خون پاک کردن این مواد معدنی است. یک قاشق چایخوری زردچوبه 6 میلی گرم فسفر و 56 میلی گرم پتاسیم است. اگرچه مقدار فسفر نسبتا ناچیز است، 56 میلی گرم پتاسیم نسبتا قابل توجه است. مواد غذایی با پتاسیم بالا، اشاره به کسی است که بیش از از 200mg پتاسیم. اگر بیماران دارای سطوح بالای پتاسیم، سپس آنها تا به حال بهتر زردچوبه را ندارد، در حالی که اگر هیچ سطح پتاسیم بالا وجود دارد، مقدار حق زردچوبه قابل قبول است. اگر شما علاقه مند در لیست غذاهای پتاسیم بالا هستند، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی چه کاری می تواند زردچوبه را کمک کند؟

زردچوبه دارای سابقه ای طولانی در استفاده در طب چینی است. اگر هیچ شواهدی وجود دارد که زردچوبه دارای یک تابع خاص در تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه وجود دارد، می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به طور غیر مستقیم کمک کند. زردچوبه حاوی یک ماده شیمیایی به نام کورکومین curcumin که ممکن است مفید در درمان آرتروز، دیابت، تصلب شرایین و یووئیت است.

اگر چه زردچوبه قادر به بهبود عملکرد کلیه، انواع بسیاری از داروهای گیاهی چینی می تواند این کار را انجام دهند وجود دارد. امروزه استفاده از داروهای گیاهی چینی در درمان بیماری مزمن کلیه شروع به بیدار بیشتر و بیشتر توجه در سراسر جهان است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از شرایط در حال توسعه نارسایی کلیه شما، شما، استقبال به ما راه را به شما دوست دارید با ما تماس بگیرید: متخصص مشاوره آنلاین، ترک ما یک پیام زیر یا ارسال یک ایمیل به ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.